niedziela, 13 maja 2012

125 zakupy sponsorowane (bardzo dużo zdjęć)

Wczoraj  byłam na zakupach które wygrałam. I o których pisałam już na blogu. Za zdjęcia serdecznie dziękuję mojej Kasi. I byłoby mi niezwykle miło poznać stylistkę Dorotę i serdecznie ją pozdrawiam.








wybór pomiędzy moim szarym faworytem a białą torebką zaproponowaną przez stylistkę. Jakoś nie mam serca do rzeczy stylizowanych na projekty Isabel Marant i stanęło na moim

propozycja stylistki
mój wybór. skórzane czółenka Caprice



niebieski kolor żakietu to mój wybór, beżowy stylistki.


pomarańczowy żakiet fajna sprawa, ale ja żałuję że nie wziełam tego topu co był pod spodem. strasznie mi się podoba
 super ta sukienka, ale 34 za mała, cisła, a 36 nie było.
mój wybór. wypatrzyłam ją już miesiąc wcześniej. wiedziałam że ją kupię i nie dam sobie wmówić niczego innego. jest idealna



ten żakiecik to propozycja stylistki. Ja wolałam materiałowy niebieski ale dałam się przekonać



propozycja stylistki. .nie moja bajka. no nie wiem, może komuś się podoba, mnie kompletnie nie. i do tego w porównaniu z moją sukienką na lata 50-te nie miała żadnych szans





mój wybór:
torebka Deichmann
skórzane czółenka Caprice
kloszowana sukienka Orsay
tunika i biżuteria Dilleo


wybór stylistki:
dżinsowy żakiet Oray (za który jestem jej niezmiernie wdzięczna bo sama wybrałabym materiałową marynarkę ze zdjęć powyżej)
szal komin Deichmann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.