wtorek, 4 września 2012

286 new pants

Nie będę ściemniać że ten strój który Wam teraz prezentuję towarzyszy mi od rana. 
Rano byłam w Rzeszowie i miałam na sobie zwykłą czarną bluzkę z krótkim rękawem i pomarańczowe rurki.
Gdy przyjechałam do domu wykąpałam się i postanowiłam włożyć nowe spodnie które dziś udało mi się upolować na końcówce wyprzedaży w Zarze.
Marzyłam o nich a pierwotna cena 169,99 skutecznie mnie zniechęcała do zakupu.
 I CO NAJWAŻNIEJSZE ONE SĄ PRZEŚWITUJĄCE ALE ŻEBY NIE BYŁO WULGARNIE MAJĄ PODSZEWKĘ W CZĘŚCI GÓRNEJ. TAK JAK ASYMETRYCZNE SPÓDNICE.
A i serdecznie pozdrawiam czytelniczkę Justynę która mnie zaczepiła w H&M i bardzo miło się mi z nią rozmawiało. Justynko, przesyłam Buziaki :*:*




Bluzka: Bershka (allegro.pl) 22,00
Spodnie: Zara 49,90
Skórzane czółenka: Caprice
Kopertówka: Bally via allegro.pl 2,00
Okulary: Monashe 35,00