poniedziałek, 8 października 2012

318 Spotkanie Podparpackich Blogerek

W sobotę w Rzeszowie odbyło się spotkanie blogerek.
Postanowiłyśmy z Natalią też się wybrać.
Po początkowym problemach (przybyłyśmy po 14 i nikogo nie było, dziewczyny już poszły do kawiarni, Bogu dziękując że moja komórka mi Wi-fi) udało się nam znaleźć pozostałe dziewczyny.
Było przemiło i sympatycznie.
Szczególne podziękowania należą się pani Kasi z Rimmel i pani Oli z Pantene i Olay które mi pomogły i dzięki współpracy z nimi udało się stworzyć piękne duże prezenty dla każdej z dziewczyn.
Cieszę się niezmiernie że mogłam poznać Gabrysię i Oli. 
Zresztą każdą z dziewczyn, ale te 2 najbardziej. 
Nasz cały prezent :)

Miałam na sobie:
Dress: Romwe
Denim jacket: Moto by Topshop via sh - 17,00
Earrings: Mohito 9,90
Bracelet: Galeria Piękności
Belt: F&F



Udział wzięły:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.