środa, 25 grudnia 2013

582 Realash



4 listopada bieżącego Roku otrzymałam do testowania odżywkę na porost i zgęstnienie rzęs Realash
Dziś po 8 tygodniach codziennego stosowania mogę zdać rzetelną relację.
Po pierwsze jestem absolutnie zachwycona tym specyfikiem. 


Obietnica producenta:
REALASH to niekwestionowany nr 1 na świecie wśród odżywek do rzęs – przetestowany przez prawdziwe kobiety, przebadany przez dermatologów, polecany przez blogerki z całego świata. 

Ten kosmetyk to serum wszech czasów, które sprawi, że Twoje rzęsy staną się długie, grube i bardzo seksowne, a Ty będziesz uwodzić spojrzeniem!

jego cena to 169 zł za opakowanie które zawiera 3 ml

Faza wzrostu rzęs trwa około 30 dni. To za mało, aby rzęsy stały się długie i gęste. Jednak zaawansowana formuła REALASH wzmacnia rzęsy od nasady, dzięki czemu faza wzrostu zostaje wydłużona, a rzęsy stają się długie, mocne i grube. Ta technologicznie zaawansowana formuła zapobiega również wypadaniu rzęs. 
Aby w pełni wykorzystać potencjał REALASH, należy używać odżywki raz dziennie, najlepiej wieczorem po zmyciu makijażu, nakładając ją na linii rzęs górnej powieki. Dzięki gęstej konsystencji i poręcznemu aplikatorowi 3 ml serum wystarcza na 3 miesiące stosowania. Jego użycie jest niesamowicie proste – wystarczy jedno muśnięcie, aby cieszyć się pięknymi rzęsami.

Kosmetyk jest bezwonny, nie uczula, nie podrażnia, nie wywołuje wysypki. Stosuje się go jak eyeliner, miękki pędzelek zapewnia precyzje. Wystarczy jedno pociągnięcie.
Do tej pory aby mieć ładne rzęsy doklejałam kępki sztucznych rzęs albo malowałam swoje mierne 4 razy tuszem. Po 2 tygodniach stosowania zauważyłam że moje z natury wypadające i słabe rzęsy wzmocniły się, przestały wypadać, po kolejnych dwóch tygodniach stały się o wiele ciemniejsze, a po kolejnych 4 co zauważyły wszystkie koleżanki i przyjaciółki moje rzęsy stały się o wiele gęściejsze. 
Zauważyłam też że tak jak obiecuje producent moje rzęsy stały się tak o 1/5 dłuższe. 
Około 98% badanych kobiet potwierdza moją opinię. Ta odzywka działa o wiele szybciej niż dostępna obok niej na rynku Revitalash, jest też również przez połowę tańsza co w przypadku zakupu drugiego opakowania będzie miało dla mnie wagę nadrzędną. 
Sprawdziłam wiele opinii w internecie przed rozpoczęciem tej kuracji, i mimo że bardzo się starałam nie znalazłam krytycznych, teraz sama się nie dziwię. Nie zauważam żadnych minusów produktu. 
Należy jednak pamiętać że odżywkę stosuje się na dokładnie umyte i pozbawione makijażu oko. 
Czy polecam? Tak, całym sercem. 
Dowodem tego jest między innymi ten post. 
Kto ma problemy, ma wolne fundusze, zachęcam z całego serca do zakupu bo naprawdę się nie zawiedzie.