środa, 26 lutego 2014

611


W zeszłym tygodniu trafiłam na nową stronę, na której można stworzyć sobie indywidualny spersonalizowany plakat ze swoich zdjęć z portalu społecznościowego, np z Facebooka.
Zdjęć na fejsie mam masę, wiele pamiątkowych, z którymi wiążą się wspaniałe wspomnienia i chwile.
Postanowiłam je uwiecznić na papierze w formie kolażu.
Są dwie formy plakatu do wyboru, które różnią się od siebie wielkością i ilością okienek w których są wydrukowane nasze zdjęcia.
Koszt takiego plakatu który ja wybrałam to 40 zł.
+ koszt wysyłki.
Przesyłka dotarła do mnie w ciągu 2 dni. 


Moim rodzicom plakat bardzo się podoba, sami nie pamiętali o większości zdjęć, a wiele z nich sami robili. Tato obiecał że zrobi mi antyramę, abym mogła go sobie powiesić na ścianie.

Jeśli chcecie zrobić sobie lub komuś bliskiemu taki specjalny prezent serdecznie polecam taką formę. Na pewno i Wy i ktoś Wam bliski będziecie zadowoleni :)