sobota, 14 czerwca 2014

883 Dermedic Normacne Preventi - Serum na rozszerzone pory



W nabliższym czasie na blogu pojawią recenzje kosmetyków Dermedic, które sobie ostatnio zamówiłam.
Dziś mój faworyt:





Opinia producenta:
Składniki aktywne: 
p-Refinyl, AC.NET, AHA+L-Arginine, Chlorofil, Gliceryna

Widocznie zmniejsza rozszerzone pory – nawet do 62% (przy regularnym stosowaniu przez 4 tygodnie)
Zmniejsza wydzielanie sebum
Działa rozjaśniająco, usuwa martwe komórki naskórka, spłyca drobne nierówności, nadając skórze jednolity wygląd
Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry, wygładza, poprawia elastyczność i reguluje procesy prawidłowej odnowy naskórka
Ma właściwości antyseptyczne (zapobiegające zakażeniom)
Przyspiesza regenerację skóry, koi podrażnienia
Niekomedogenny
Hypoalergiczny
Rezultat:
Widocznie zmniejsza rozszerzone pory

Opakowanie: 
Butelka z zakraplaczem 30 ml

Moja opinia;
Dostaje ode mnie 8pkt na 10 możliwych. Nie mam szerokich porów więc nie miało mi co zmniejszać. Więc pod tym asptektem nie wiem jak się sprzawdza. Zamówilam go pod względem nawilżenia. I tu się sprawdzil w 100%. Daje idealne nawilżenie skóry, delikatny lepki filtr jaki zostawia na skórze, daje ochronę. Ma bardzo przyjemny zapach, jest wydajne. 
Bardzo ładnie się rozprowadza. Ma formę lekkiego płynnego przezroczystego żelu, który nabiera się ze zbiorniczka pipetką. Ładnie rozjaśnia i koryguje przebarwienia. Po 3 tygodniach stosowania jest widoczna różnica w nawilżeniu cery. Jednym minusikiem jest, że serum nie ogranicza wydzielania sebum. Dalej muszę się mocno matowić. Serum działa również na niedoskonałości i krostki na dekolcie niwelując je. 



Już niedługo kolejne recenzje ;)