środa, 9 lipca 2014

699 Dermedic Sunbrella Sensitive NAWILŻAJĄCY SAMOOPALACZ O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU


Dziś przychodzę do Was z recenzją samoopalacza marki Dermedic
http://www.dermedic.pl/pl/
http://www.dermedic.pl/pl/produkt/19/Sunbrella
Opinia producenta:
NAWILŻAJĄCY SAMOOPALACZ O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU

Składniki aktywne: 
DHA + erytruloza, Masło kakaowe, Oleum Amygdalae, Masło Shea, Oxynex K, Alantoina, Gliceryna, Woda termalna

Zalecany do:
Uzyskania pięknej i bezpiecznej opalenizny bez udziału słońca.

Zapewnia szybką, równomierną i długotrwałą opaleniznę, bez kontaktu z promieniami słonecznymi
Poprawia kondycję skóry, zapobiegając utracie jędrności
Zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry 
Głęboko odżywia i regeneruje skórę
Dla każdego typu i odcienia skóry twarzy i ciała
Bez parabenów
Hypoalergiczny
Opakowanie:

Tuba 100 g



Moja opinia;
Podeszłam do tego produktu bardzo sceptycznie. Nie znoszę samoopalaczy. Pachną chemicznie, zostawiają smugi, źle się je nakłada, brudzą ubrania. A z drugiej strony opalam się na czerwono i nie znoszę leżeć plackiem na plaży. A być taką białą też mi się nie uśmiecha.
Tak więc podjęłam kolejną próbę. 
I jestem zachwycona. Nikogo pewnie nie zaskoczę swoją miłością i sympatią do kosmetyków tej marki. Co produkt to perełka. 
Ten samoopalacz po dwóch użyciach dał mi złotą opalenizne. Nakłada się bardzo łatwo, nawilża, uelastycznia skórę. Pachnie bardzo ładnie. 
Kremowa konsystencja pozwala na świetne rozprowadzenie kosmetyku. Nie zawiera żadnych drobinek, tych z gatunku brokatowych, nie znoszę ich w kosmetykach brązujących. Produkt jest hipoalergiczny, nie podrażania, nie powoduje uczulenia. 
Opakowanie jest bardzo wygodne i pozwala dozować dowolną ilość kosmetyku.
Produkt jest również przeznaczony do twarzy.
Tu byłam bardzo ostrożna, niepotrzebnie. Ładnie zabrązowiło buzię, ale nie jest pomarańczowa, czego się bardzo bałam. 
Jestem biała, czyli mam karnację bardzo jasną. I produkt w tym wypadku ma bardzo widoczne działanie. Wszyscy zauważyli różnicę.
Polecam w 100%