wtorek, 21 października 2014

769 => Dermedic Linum - Emulsja do kąpieli emoliacyjnych






 Dziś drodzy czytelnicy przeczytacie moje odczucia po stosowaniu produktu znanej już Wam z wcześniejszych recenzji, marki Dermedic - emulsji do kąpieli
 Opinia producenta:
Emulsja do kąpieli emoliacyjnych
Składniki aktywne: Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Olej mineralny, Alantoina, Witamina E, Natural Extract AP, Kwas hialuronowy, Gliceryna, Mocznik
Delikatnie oczyszcza skórę, nie naruszając jej płaszcza hydrolipidowego
Wspomaga odnowę i przyspiesza proces regeneracji uszkodzonego naskórka
Przywraca skórze elastyczność
Nie pozostawia tłustego filmu i osadu na wannie
Hypoalergiczna
Opakowanie: Butelka 300 ml

składniki aktywne:
Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Olej mineralny, Alantoina, Witamina E, Natural Extract AP, Kwas hialuronowy, Gliceryna, Mocznik

jak stosować?
Kąpiel emoliacyjna: w zależności od poziomu suchości skóry zastosować odpowiednią dawkę preparatu wskazaną w tabeli poniżej: 

typ skóry ilość nakrętek/ml ilość wody
od 3. roku życia 2 nakrętki/12 ml 30 litrów
skóra odwodniona, bardzo sucha 4 nakrętki/24 ml 35 litrów
skóra podrażniona z AZS 6 nakrętek/36 ml 15 litrów
skóra ze stanem zapalnym AZS 6 nakrętek/36 ml 10 litrów

Kąpiel powinna trwać ok. 15 minut w temperaturze zbliżonej do 37°C.
Po kąpieli delikatnie osuszyć skórę ręcznikiem, bez pocierania.
Przed użyciem wstrząsnąć.

dla jakiej skóry?
Zalecana do codziennej higieny i pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej, atopowej, skłonnej do alergii lub łuszczycy. Można stosować od 3. roku życia.


Moja opinia:
Stosowałam wcześniej podobny produkt marki Floslek w wypadku poparzenia słonecznego. Tamten przyniósł mi dużą ulgę. Ten stosuję w celu uleczenia przesuszonej skóry na ciele.
Zacznijmy od tego że od dziecka nie znoszę kapieli. Lubię gorącę parzące prysznice. 
Na pewno było to dla mnie dużym przełamaniem leżenie bez ruchu w wannie. 
Pierwsze wrażenie miałam takie, że kąpię się w bardzo tłustym bulione o dziwnym zapachu. 3 dłuższe kąpiele wystarczyły, żebym zauważyła bardzo znaczną różnicę. Skóra była natłuszczona, miękka i gładka. Wręcz jedwabista. Sama kąpiel nie należy do przyjemności, ale efekt jest tego wart. Emulsja jest dość wydajna, i o ile porównywałam jej cenę z innymi produktami na rynku tego typu jest jakoś 2 razy tańsza. Po każdym użyciu myłam osobno buteleczkę z tłustego osadu.