czwartek, 19 lutego 2015

829 ==> biała taca - westwing



Gdy ostatnio pokazywałam Wam TUTAJ moją patelnię ceramiczną, mówiłam, że czekam jeszcze na tacę z tego samego zamówienia.
Taca przyszła przed planowanym terminem. Co było dla mnie dużym i pozytywnym zaskoczeniem.

PS. Zamawiałam z innej kampanii też jedną rzecz, którą Wam niedługo pokaże, i też przyszła przed przewidywanym terminem. 

Co tu mogę dużo powiedzieć, taca jest bardzo porządna. Ciężka, drewniana, solidnie wykonana. Bejca zabezpieczająca jest tylko strasznie śmierdząca i wietrzę to na potegę. 
Mnie się szalenie podoba i design i wielkość. Długo polowałam na taką tacę, i takie ładne to tylko w kampaniach na Westwing widziałam.
A obchodziłam w Krakowie czy Rzeszowie wiele salonów Home&You czy Duka. 











Taca z kampanii Prowansalski czar w Klubie Westwing