środa, 8 kwietnia 2015

864 ==> Świat Kobiet - bielizna







To, że ciężko kupić mi stanik wiecie. I wiecie, również z jakich powodów. Nie będę się powtarzać. Skuszona pozytywnymi opiniami w internecie zdecydowałam się na polski wyrób w sklepie Ana-Świat Kobiet.
Jest to model - Vena 180 w kolorze cielistym.

Sklep oferuje pełną rozmiarówkę. 
Skorzystałam z ich ściągawki. Wymierzyłam się dokładnie, i przesłałam swoje wymiary obsłudze sklepu. 
Ty też to możesz zrobić ==> http://sklep-biustonosze.pl/news/n/65/rozmiary
W ten sposób dobrano mi odpowiedni rozmiar. I cieszę się, że do tej pory też wybierałam poprawne.
Choć nie omieszkam przy okazji, oddać się w profesjonalne obroty zawodowej brafiterki. Jestem ciekawa, co ona mi powie.
Ale do rzeczy. 
Na realizację zamówienia czekałam 1 dzień. 
Stanik jest wykonany z bardzo miękkiej dzianiny (wyczytałam, że jest to typ: SPACER). 
Miseczki mają bardzo nowoczesne rozwiązanie technologiczne, a mianowicie przepuszczają powietrze. Jak dla mnie bomba. Bo nieraz wracając z dłuższego spaceru, czy mając cięższe zakupy, to lało się ze mnie i to dosłownie. Bo bielizna tego powietrza nie przepuszczała. 
Jest to dla mnie bardzo wielkim plusem.
Biustonosz nie uwiera, nie odstaje, bardzo ładnie przylega do piersi. 
Jest bezszwowy, czyli nie odznacza się na ubraniu, szczególnie jest to dla mnie ważne przy obcisłych sukienkach, już miałam kilka wpadek w tym temacie, i więcej sobie nie życzę. 
Materiał stanika po praniu bardzo szybko wysycha. Jest lekki. 
Skład: 
75% Poliamid 
15% Elastan 
5% Poliester 
5% Bawełna
Jest to stanik idealny do codziennego użytku, wygodny. 
Na pewno polecam go wszystkim, którzy prowadzą aktywny tryb życia, a nie lubią krępować sobie ruchów.
Ze względu na to, że nie lubię ograniczeń, bardzo często stanika na codzień nie zakładałam, o co moja mama prowadziła ze mną stałą wojnę. Od lat. Nie było to zdrowe dla mojego biustu, ale wolałam chodzić bez, niż się męczyć w tych sztywnych bardotkach, które mimo że leżały dobrze, nie należą do najwygodniejszych. 

Do wyboru 3 kolory.
Największym plusem jest dla mnie to, że biustonosz jest regulowany na 4 haftki, i że jest produkt w 100% polski.