środa, 6 maja 2015

876 => mgiełka solankowa - Uzdrowisko Rabka




Witajcie Kochani, 
dziś po przerwie wracam na chwilkę z szybkim postem z recenzją produktu, którym jestem zachwycona, dlatego chciałam Wam go zrecenzować. 

Jest to mgiełka solankowa na bazie rabczańskiej solanki z Uzdrowiska Rabka.

Masło do ciała opisywałam TUTAJ=> KLIK. Bardzo pozytywnie przyjęliście tamtą recenzję. 


Mgiełka solankowa:


Opinia producenta;
Mgiełka polecana szczególnie:
* do pielęgnacji skóry trądzikowej
* przy łuszczycy, grzybicy, świerzbie
* przy zmianach alergicznych skóry
* do pielęgnacji skóry głowy
* do codziennej pielęgnacji skóry

Mgiełka solankowa przeznaczona jest do pielęgnacji skóry całego ciała. Zawarta w składzie bogata w mikroelementy i biopierwiastki, wodorowęglanowo-chlorkowo-sodowa-bromkowo-jodkowo-borowa lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka, stosowana od lat w balneologi jako naturalny i skuteczny środek pomocny przy problemach skórnych, wzbogacona o naturalne ekstrakty aloesu i lawendy wykazujące działanie synergiczne, znajduje zastosowanie jako środek wspomagający przy problemach skóry trądzikowej, łojotoku, łuszczycy, grzybicy, świerzbie i alergii skórnej. Zmniejsza potliwość skóry oraz neutralizujezapach potu. 
Stosowana regularnie poprawia ogólny wygląd skóry i opóźnia procesy starzenia. Przyśpiesza wydalanie toksyn i regenerację naskórka.

Zastosowanie: Kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb rozpylić mgiełkę na skórę i pozostawić do wyschnięcia. Preparat można stosować przez dłuższy czas.




Moja opinia:

Pierwszym atutem mgiełki jest dla mnie jej cena. 17 zł za 215 ml. Mgiełka jest bardzo wydajna, ma dobry rozprysk. Używałam jej przez 3 tygodnie rano i wieczorem po wymyciu twarzy. 
Pryskałam buzię i szyję, i czekałam 2-3 minuty aż się wchłonie, i potem nakładałam stosowny krem. Od lat przechodze co chwilę kilkumiesięczne terapie antybiotykowe na trądzik. Niedawno skończyłam kolejną 5miesięczną. Efekty marne. Ta mgiełka problemu nie usunęła, ale go złagodziła. Bolące miejsca nie piekły i nie swędzialy. Nie pękały, i nie rozlewały się na inne miejsca. Mgielka bardzo ładnie koiła i wysuszała niedoskonałości. 
W sumie mgiełka przeznaczona jest do pryskania całego ciała, ale ja stosowałam ją tylko na buzię, szyję oraz dekolt. Skóra po zastosowaniu mgiełki, jest miękka i gładka, nie klei się, nie ma na niej tłustego filtru.  Nie wysusza. 
Ma lekki zapach wód leczniczych, ale nie jest to drażniące ani nie odrzuca. 
Dla mnie to kolejny kosmetyk naturalny, w 100% naturalny, który nie ma wad.

Polecam zapoznanie się z ofertą Uzdrowiska :)