sobota, 27 czerwca 2015

905 ==> SecondLand look



Ostatnio trafiłam na nowy lumpeks internetowy. No prawdę mówiąc, trafiłam już na niego chwilę temu, ale do tej pory, jeśli mi się coś podobało, to było albo w złym rozmiarze, albo już było sprzedane, albo jak bylo w moim rozmiarze, to za krótkie (sukienki :( ). 
W zeszłą niedzielę na ich fanpage przeczytałam o nowej dostawie, z ciekawości weszłam na sklep, i zrobiłam zamówienie i to nie małe. Za całość nie dałam więcej niż 70 zł. I wysyłka okazała się darmowa. 
Ten sklep to Second Land
100% jedwabny żakiet Donny Karan za 14 zł? Jagodowe nowe Wranglery za 15 zł? 
Tak, tak. Takie cuda tylko u nich :) :) :)
Zapraszam do zapoznania się z ofertą :) 
Myślę, że warto dać im szansę. 

zdj. mama

Jedwabny żakiet/silk blazer: Donna Karan via SL 14,00
Jeansy/jeans: Wrangler via SL 15,00
Top: New Look via SL 10,00 
Stanik/bra: No name via SL 10,00 
Japonki/sandals: no name via sh 4,00 (sprzed 7 lat)














Jedwabny żakiet/silk blazer: Donna Karan via SL 14,00
Jeansy/jeans: Wrangler via SL 15,00
Top: New Look via SL 10,00 
Stanik/bra: No name via SL 10,00 
Japonki/sandals: no name via sh 4,00 (sprzed 7 lat)