poniedziałek, 21 września 2015

945 ==> DermoFuture - Intensywna kuracja do twarzy z nanopeptydami i komórkami macierzystymi



Witajcie Kochani w nowym tygodniu :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją wyjątkowego serum.

Jest to intensywna kuracja do twarzy z nanopeptydami i komórkami macierzystymi marki DermoFuture

Działanie serum podbija mezoroller do mezoterapii mikroigłowej, dlatego w mojej opinii jest on również zawarty. 


Opinia producenta:
Serum z nanopeptydami i komórkami macierzystymi o silnym działaniu przeciwstarzeniowym. Rewitalizuje komórki skóry, pobudzając procesy regeneracji i odbudowy. Podnosi poziom nawilżenia. Odżywia skórę i wzmacnia jej funkcje metaboliczne. Redukuje zmarszczki i wpływa na większą sprężystość i jędrność skóry, napinając ją i ujędrniając. Produkt przeznaczony do cery dojrzałej, pozbawionej elastyczności, zwiotczałej.

Działanie:
elastycznia i napina skórę oraz zwiększa jej gęstość
ewitalizuje komórki skóry
nawilża i odżywia skórę
zmniejsza głębokość zmarszczek
intensyfikuje procesy regeneracji skóry
wzmacnia funkcje metaboliczne skóry


Sposób użycia: Nanieść odpowiednią ilość preparatu na twarz, rozprowadzić okrężnymi ruchami, delikatnie masując. Używać do kuracji z mezorollerem.

Pojemność: 20 ml
Cena: 39 zł


Moja opinia:
Serum stosuję od 3 tygodni 3 razy w tygodniu. Za każdym razem stosowałam je razem z mezorollerem. 
Ważne jest, żeby pamiętać aby kosmetyk nakładać na dokładnie oczyszczoną skórę twarzy, oraz żeby pipeta nie dotykała naszego ciała. Nie wolno przenieść bakterii ze skóry do wnętrza kosmetyku. Ja dwa razy przypadkiem dotknęłam, ale od razu czyściłam i mam nadzieję, że nic złego się nie stało. 

Po zastosowaniu kosmetyku skóra jest zauważalne gładsza, jędrniejsza, nie jest przesuszona, tam gdzie lubiła być. W pierwszym tygodniu stosowania kosmetyk mnie lekko uczulił, był zbyt mocny i bardzo intensywnie zareagował na mojej skórze, a ona się zbuntowała. Po kilku dniach wszystko wróciło do normy, a każde kolejne stosowanie przebiegło bez niespodzianek, gładko.

Kurację, którą dotąd przeprowadzano w gabinetach kosmetycznych, teraz sami możemy wykonać w zaciszach naszych domów.

Dla mnie największym plusem jest prawie natychmiastowe zauważalne efekty po I użyciu. Serum jest bardzo wydajne, wystarczy kilka kropel.

Według mojej mamy moja twarz po zabiegu wygląda na wypoczętą oraz odżywioną i świetnie nawilżoną. 

Ona sama stosuje i jest bardzo zadowolona z efektów. 

Cera jest miękka i pełna blasku.

Ma przyjemny, delikatny zapach. Szybko się wchłania. Nie zostawia tłustej warstwy.

Nie zatyka porów. 

Nie powoduje wysypki trądzikowej. Cera jest czysta. 

Bardzo minimalistyczne opakowanie zapewnia wygodę. 

Dla mnie produkt bez wad. Dla mojej mamy, która ma trochę siłą rzeczy, dojrzalszą skórę, jest trochę za słaby w działaniu, ale mama jest zadowolona z poziomu nawilżenia.

Polecamy :)