czwartek, 29 października 2015

958 ==> DermoFuture - DF5Woman Szampon przyspieszający wzrost i zapobiegający wypadaniu włosów



Witajcie Kochani,
jakiś czas temu w moje ręce trafił kolejny produkt naszej polskiej marki DermoFuture. Tym razem szampon z serii DF5 dla kobiet, przyspieszający wzrost i zapobiegający wypadaniu włosów


Obiektywnie i szczerze, na samym początku muszę zaznaczyć, że nie jestem odpowiednią osobą ku temu, aby mówić, czy włosy po nim szybciej rosną. Moje same z siebie rosną jak głupie, i wspomagaczy im nie trzeba. Zwracałam uwagę na inne aspekty. 


Produkt ten, przerwał moją złą passę co do szamponów. Ostatnio miałam jakąś jedną wielką tragedię, co myłam włosy, to były suche, poplątane, tępe, puszące się. Ja lubię objętość, ale lubię jednocześnie sama ją tworzyć, tapirując włos, a nie taka samowolka. 

200 ml szamponu kosztuje ok 16-19 zł. 

Dużym plusem jest też opakowanie. Szampon spływa w dół, i bardzo ładnie wychodzi z tubki. Jest bardzo gęsty, przy czym wydajny, co przy moich już dość długich włosach jest bardzo istotne, a do tego ślicznie, przyjemnie pachnie. 
Szampon bardzo ładnie się pieni, tworząc gładką pianę, która odżywia włosy, i powoduje, że po spłukaniu są miękkie i ładnie się rozdzielają. Nawet teraz po każdym myciu nie muszę stosować odżywki, wystarczy olejek arganowy z Avonu. 
Włosy faktycznie mniej wypadają, ale to może też być spowodowane tym, że są miękkie, gładkie, przyjemne w dotyku i bardzo ładnie się rozczesują, nie trzeba szarpać i ciągnąć na siłę. Z szczotki zbieram o wiele mniej włosów, niż po innych szamponach. 
Ekspertką od składów nie jestem, ale coś musi być na rzeczy, jeśli moje włosy, z tendencją do przetłuszczania, wytrzymują świeże około 3-4 dni. 

Dla mnie bardzo ważną zaletą jest również to, że ten szampon mnie nie uczula. Jest bardzo delikatny, i moja wrażliwa skóra głowy go polubiła.

Minusem jest to, że nie zmywa zbyt dobrze maseczek i olei. Jest na to zbyt delikatny. 

Ogólnie produkt na duży plus. Już go wyczaiłam w moim Rossmanie, i na pewno zagości u mnie na dłużej.
Polecam z czystym sercem.