sobota, 19 grudnia 2015

976 ==> Delia Cosmetics All Day Perfect podkład 3 in 1 - Homedelight.pl




Witajcie Kochani :)
Ostatnio pisałam Wam o podkładzie do zadań specjalnych jakim dla mnie jest Color Stay z Revlonu. Na codzień gdy nie mam większych wydarzeń towarzyskich, ani robionych zdjęć na bloga, nie mam potrzeby malować się takimi mocno kryjącymi fluidami. 
Mam kilku swoich ulubieńców, których kupuję od lat, ale jednak ciągle szukam lekkich rozwiązań. Bardzo lubię antystresowy podkład z pompką z Avonu, bardzo lubię krem BB z Garniera, lubię również krem CC z Avonu. Jak widzicie wybieram kosmetyki, które są połączeniem bazy i podkładu, bo w puder i tak nie wierzę i stosuję go osobno, wykańczając makijaż. 
Mimo, że dodaję osobno ten puder, lubię właśnie efekt kryjąco-matująco-wygładzający, który osiągam takimi produktami.

Ostatnio w sklepie Homedelight kupiłam na próbę najjaśniejszy podkład 3w1 z Delia Cosmetics. A mianowicie All Day Perfect

Dla porównania za krem BB Cream Garniera w Rossmanie na promocji -40% płaciłam 19 zł za tubkę 40 ml. Tutaj za 30 zł dałam 18 zł. 

Producent obiecuje:

Perfekcyjny makijaż przez cały dzień

+ Podkład kryjąco-matująco-wygładzający
+ Innowacyjna formuła 3w1
+ Wygładzający efekt bazy z kryjącym podkładem i matującym pudrem
+ Delikatna struktura nadaje cerze naturalny i aksamitny wygląd przez cały dzień
+ Zmniejsza produkcję sebum
+ Zawiera witaminę B3, która wpływa na lepszą kondycję i koloryt cery
+ Polecany do każdego rodzaju skóry, również ze skłonnością do wyprysków

Moja opinia:

Najjaśniejszy odcień, tj. 01 ciepły beż, jest ciut za ciemny dla mojej cery, ale do tego to ja jestem przyzwyczajona. Wyrównuję to prawie białym pudrem. 
Jeśli chodzi o konsystencję to jest bardzo przyjemna, aksamitna, fluid dobrze rozprowadza się na buzi i nie zostawia smug. Dość dobrze się wchłania, mimo że trzeba poczekać. Dość dobrze kryje, nie wysusza cery, nie powoduje świecenia w sferze T. Niestety 10 godzin to jego maksimum i zaczyna się ścierać. Do tego też jestem przyzwyczajona i robię poprawki. 
Podkład nie jest ciężki, nie powoduje efektu maski, nie zatyka porów, bardzo ładnie się zmywa. Ładnie ujednolica cerę, nie ma gór i dolin, jak to bywa z niektórymi kosmetykami, nie warzy się. 

Jak na kosmetyk kolorowy, który używałam codziennie jest wydajny i spełnił swoje zadanie. Na pewno jeszcze po niego sięgnę. Jestem zadowolona z efektu jaki uzyskiwałam, i nie zauważyłam jakiś znacznych wad, oprócz zbyt ciemnego odcienia.

W sklepie Homedelight dostępne są 4 odcienie podkładu. Szukajcie ich również na allegro, koszty wysyłki już od 3,95 zł :) 

Moja ocena: 8,5/10