piątek, 29 stycznia 2016

Delia Cosmetics - Dairy Fun - Masło do ciała & Scrub do ciała Jagoda - Homedelight.pl



Pod koniec grudnia zaszalałam, i kupiłam w Homedelight do testów kilkanaście kosmetyków naszej polskiej marki Delia Cosmetics
Recenzje kilku z nich możecie znaleźć na blogu.

Dziś pora na moje wrażenia po testach masła do ciała i scrubu do ciała o zapachu jagód w ceramicznych opakowaniach. 

Pojemność obu kosmetyków to 300 gram. 
Oba opakowane są, jak widać na zdjęciach w solidne, ciężkie. bardzo szczelne ceramiczne naczynia, które można później wykorzystać w różnoraki sposób.
Ja w jednym będę trzymać brązowy cukier, a w drugim świeżo zmieloną kawę....

W chwili obecnej w Homedelight trwa promocja i zarówno masło jak i scrub można kupić już za 19,90 zł.
To bardzo niska i korzystna cena.

Oba kosmetyki świetnie się uzupełniają, i chyba po raz pierwszy nie będę rozdzielać recenzji, tylko je połączę. 

Scrub to taki półzdzierak, stosowałam go 2 razy w tygodniu. Bardzo ładnie pozbywał się martwego naskórka, a przy tym nie powodował uczulenia i uczucia swędzenia. Nie wysusza skóry. Jest bardzo wydajny. Drobinki są przyjemne, ale nie na tyle, żeby scrub nie spełniał swojego zadania. Skóra staje się miękka i gładka w dotyku. 
Zapach długo utrzymuję się na skórze. Prawdą jest to co obiecuje producent, że po zastosowaniu pilingu nie trzeba stosować balsamu do ciała. Jest to dla mnie duży plus, ponieważ, nie zawsze chce mi się go wklepywać. 

Moja ocena to 9/10 pkt. 

Masło do ciała dobrze się wchłania, można stosować po każdej kąpieli, lub wtedy, gdy się nie stosuje wyżej opisanego scrubu. Zostawia fajną warstewkę, która jednakowoż nie jest tłusta. 
Masło jest średnio wydajne, ale dla mnie bardzo przyjemne w stosowaniu. Konsystencja jest wystarczająco gęsta, żeby mnie nie denerwować. Nie lubię jak balsam przecieka mi przez palce. 
Skóra "po" jest świetnie nawilżona i miękka. Masło tak jak scrub nie uczula i nie powoduje występowania wysypki. 
Masło pachnie odrobinę gorzej niż scrub, ale można się przyzwyczaić, zapach na skórze jest dużo lepszy i również długo się utrzymuje. 

Moja ocena 8/10 pkt. 








Te i inne kosmetyki kupicie w HOMEDELIGHT