poniedziałek, 23 maja 2016

1013 ==> Oyster Cosmetics - Sublime Fruit Coconut Szampon ochronny do włosów farbowanych


 Witajcie Kochani w nowym tygodniu.
Dziś przychodzę do Was z recenzją szamponu do włosów farbowanych włoskiej marki Oyster Cosmetics.

Jakiś czas temu zamówiłam sobie ten szampon w sklepie internetowym Tenex wraz z moim ulubionym szamponem DF5 dla kobiet z DermoFuture.
O tym szamponie, o którym chciałabym dziś Wam napisać słyszałam już kilka pozytywnych opinii.
Skusił mnie zapach i cena. 
I cena jest bardzo wielkim plusem. Około 28 zł za 1000 ml. 

Przed ostatnim farbowaniem stosowałam go na swoje rozjaśniane blondem włosy, a teraz też nim myję me włosięta. 
Jestem nim totalnie oczarowana. Za taką cenę nie spodziewałam się cudów, a je dostałam. 
Szampon pięknie pachnie mleczkiem kokosowym, świetnie się pieni, jest wydajny, łatwo się spłukuje, i nie plącze włosów. Moje włosy bez odżywki stanowią siano nie do rozczesania. Przy tym szamponie co drugie mycie nie musiałam dodatkowo włosów obciążać odżywką, olejek po rozczesaniu wystarczył.
Jak już wspomniałam, szampon nie plącze włosów, więc szczotka tanglee tazeer daje im radę.
Włosy po wyschnięciu są miękkie, gładkie i puszyste. Nie są oklapnięte i smętne. 
Bardzo dobrze oczyszcza. Nie wiem czy włosy są nawilżone po tym szamponie, ponieważ stosuję inne kosmetyki, które mają mi to zapewnić. 

Ten szampon jest chyba przeznaczony do profesjonalnej pielęgnacji w salonach fryzjerskich, co mi w niczym nie przeszkadza. 

Dla mnie bardzo dużą zaletą szamponu jest również to, że mnie nie uczulił.
Bardzo się wzajemnie polubiliśmy i na pewno to nie była jednorazowa przygoda.  

Ten i inne polskie produkty kupicie w  ==> TENEX