wtorek, 21 czerwca 2016

1026 ==> Personalizowany prezent ślubny

 Jesteśmy w środku sezonu ślubno-weselnego. 
Ja sama dostałam kilka zaproszeń z tej okazji. Zawsze oprócz koperty staram się Państwu Młodym sprawić jakiś prezent. Bo koperta kopertą, pieniądze się rozpłyną, ale fajnie jak pamiątka od kogoś zostaje. 
Mam również zasadę, że zawsze się pytam (najczęściej Pani Młodej) co by chcieli dostać. Byłam już nieraz świadkiem, jak na bardzo małych weselach młodzi dostawali np. 4 miksery. Więc, bez sensu dublować, bez sensu robić niespodzianki. Najlepiej wprost zapytać. 
Nie inaczej było w związku z najbliższym weselem. 
Pani Młoda powiedziała mi, że jak już coś, to albo komplet noży albo komplet sztućców. 
Zaczęłam poszukiwania w internecie. 
Natknęłam się na stronę: eprezenty.pl
Pomyślałam, że jak istnieje taka fajna strona z tak bogatą ofertą i dodatkową usługą personalizacji, to fajnie by było spersonalizować ten prezent. 
Nigdy wcześniej o tym nie myślałam. Po prostu kupowałam gotowca na allegro, i opakowywałam w ozdobny papier. Kartka, kasa i gotowe. 
Moja Pani Młoda bardzo lubi piosenki Anny Jantar, jej przyszły mąż również. Oboje są wielkimi fanami twórczości Ani. Niezbyt długo się zastanawiałam w tym przypadku nad grawerem. Po prostu poprosiłam o cytat z jednej z najpiękniejszych piosenek Ani. Nota bene, piosenka "Żeby szczęśliwym być" będzie wykorzystana do pierwszego tańca. 
Wybrałam dla młodych komplet noży marki Gerlach, która jest dla mnie synonimem bardzo dobrej jakości za przystępną cenę.
Zamówienie złożyłam w poniedziałek, w środę kurier już był u mnie z paczką. 
Grawer jest dokładny, nienachalny. 
Cały prezent wydaje mi się elegancki i w punkt.
Usługa personalizacji kosztuje 39,90 co dla mnie nie jest jakąś wygórowaną ceną jeśli chodzi o prezent na tak szczególną okazję. 
Na pewno w przyszłości jeszcze skorzystam z usług sklepu eprezenty.