środa, 22 czerwca 2016

1027 ==> pędzle Naked - Banggood.com


 Jakiś czas temu na stronie sklepu Banggood wpadły mi w oko pędzle.

Moimi pierwszymi pędzlami, które nota bene doradzili mi czytelnicy fanpage były pędzle Eco Tools, które kilka lat temu kupiłam sobie na allegro. Potem w Rossmanie dokupiłam kolejny pędzel tej marki. Następnie kupiłam 2 czy 3 pędzle Hakuro, które u mnie były totalnym niewypałem i prędko się ich pozbyłam. 
Następnie z Romwe czy Shein zamówiłam sobie jakieś bezmarkowe chińskie pędzle. Bardziej dla efektu wizualnego, niż dla efektów. Ale o dziwo pędzle się sprawdzały, dobrze malowały, dobrze się prały i byłam z nich zadowolona. I do tej pory jestem.

Od jakiegoś czasu dla znajomych zamawiam różnego rodzaju komplety pędzli z aliexspressu. 
Wśród zamawianych kompletów były repliki Naked.  Z ciekawości raz się nimi umalowałam u koleżanki i byłam zachwycona. Czym prędzej zamówiłam takie dla siebie. Dobrą cenę znalazłam właśnie w sklepie Banggood 

Pędzle o których mówię, które Wam dziś pokazuję, nie są oryginalne. To podróbki, czy jak ktoś woli repliki. 
Nie mam porównania z oryginałami. Dla mnie to po prostu bardzo dobre jakościowo pędzle w przyjaznej cenie. 
Pędzli jest 7 sztuk. Mają mieszkanko w postaci metalowego pudełka. 

Nie namawiam nikogo do zamawiania replik. 
To indywidualna decyzja każdego z nas. Ja mam porównanie z różnymi pędzlami, różnych marek i dla mnie te niczym nie ustępują tym droższym, którymi mnie malowano np. na różnych sesjach. Jak ja laik, nie widzę różnicy, to dla mnie nie ma sensu przepłacać. 

A do tego jak ja to zawsze mówię, każdy ma taką Pradę na jaką go stać. 

Link do pokazywanych pędzli TUTAJ