wtorek, 28 czerwca 2016

1030 ==> krem ze śluzu ślimaka - Banggood.com


 Od jakiegoś czasu na aliexspressie zamawiam sobie 30g opakowania kremu ze śluzem ślimaka. Czytałam o nich dużo dobrego, i byłam tak zdesperowana, że postanowiłam sama zaryzykować. 
Ceny się wahają od 1,20$ do nawet 5$. Ja zamawiałam w granicach 2$ za opakowanie. 
Miałam okropne sine potrądzikowe blizny na prawym policzku i pod brodą. 
Z racji, że krem działał i to zauważalnie, postanowiłam zainwestować w większą gramaturę, tj słoiczek 75 g. 
Krem kupiłam na Banggood. I to właśnie o nim chciałabym napisać. 

Przede wszystkim kosmetyk jest ekstremalnie nawilżający. Stosuję go codziennie na noc. Rano cera jest miękka i gładka jak skóra niemowlaka. Nic się nie łuszczy, nic nie jest tłuste. Bardzo szybko się wchłania.
Po 2-3 tygodniach od początku kuracji moja mama zauważyła u mnie widoczną redukcję blizn. Ten krem je zaczął bardzo mocno wybielać, a następnie likwidować. 
Nie uczulił mnie, nie spowodował większej wysypki czy większego trądziku.  Nie spowodował zapchania porów i uczucia ciężkości i dyskomfortu.
Kupiłam go na własne ryzyko, które się opłaciło. Nie poniosłam strat, a dużo zyskałam.
Krem w składzie ma skoncentrowany śluz ze ślimaka oraz ekstrakt z awokado. 
Ma bardzo przyjemną konsystencję i bardzo ładnie pachnie.
Minusem jest to, że nie jest zbyt wydajny.
Koszt słoiczka 75 g na Banggood to jakieś 30 zł. Wysyłka jest darmowa.
Na aliexspress za opakowanie 30 g płaciłam około 10 zł. 

Moja mama sobie podkradła jedno opakowanie z moich zapasów. Co prawda, mama trądziku i niedoskonałości nie ma, ale jest zadowolona z poziomu nawilżenia, które jej ten krem zapewnia. 

Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z działania. Kupiłam kilka opakowań, kilka kolejnych zamówiłam, i póki nie przestanie działać, kupować będę. 

Link do kremu ==> KLIK