środa, 6 lipca 2016

1033 ==> krem BB - Banggood.com



 Bardzo lubię kremy BB, niestety większość tych, które kupowałam i testowałam z tych dostępnych na polskim rynku są dla mnie za ciemne. Nieważne czy kremy kosztowały 12 czy 60 czy 100 zł. Tylko raz udało mi się trafić z odcieniem, i to o ile pamiętam był krem CC z Avonu, więc nawet nie BB. 

Na jednym z forum dla miłośników aliexspressu wyczytałam, że dziewczyny zamawiają kremy BB i te dziewczyny, o tak samo bladych cerach jak ja, są zachwycone w końcu idealnie dobranym kolorem. Stwierdziłam, że 10 zł nie majątek, to i ja zamówię i zobaczę ile jest wart taki kosmetyk. 
Po pierwszym użyciu byłam zachwycona, kryciem, lekkością, idealnym odcieniem, wydajnością, ceną. Zamówiłam z 4 różne i każdy mi pasował. Aż w końcu trafiłam w sklepie Banggood na ten o którym chcę Wam dziś napisać i mam mieszane uczucia. 
Nie jest to bubel, na pewno nie. Ale nie zachwyca. 
Krycie jest prawie żadne. Tyle że jest lekki, nie zatyka porów, ładnie się rozprowadza na buzi i nie jest widoczny, ale niezbyt dobrze się łączy z cerą, i z bliska widać smugi. 
Jest wydajny i kolor jest naprawdę bardzo dobry dla bladych twarzy. 
Ale ten konkretny krem BB to dla mnie przygoda na raz i na przyszłość będę go unikać, bo wiem, że za te pieniądze mogę kupić dużo lepszy. 

Link do kremu ==> KLIK

Krem, który przetestowałam wcześniej i z którego jestem bardzo zadowolona, jest dostępny w sklepie Banggood i możecie go kupić TUTAJ