niedziela, 17 lipca 2016

1042 ==> Cien - Jajeczny szampon do włosów Egg-Cognac - Lidl Polska


 Jakiś czas temu w Lidlu, trafiłam na przecenę szamponów do włosów. W Lidlach i Biedronkach często jest tak, że po zakończeniu tematycznej gazetki, niesprzedane produkty są przeceniane. W Lidlu częściej. 
Nie pamiętam już ceny wyjściowej, ale na pewno nie była wyższa niż 5-6 zł. Ja dałam za niego 3,49 zł za pojemność 500 ml (!). 
Wzięłam na próbę. Potrzebowałam szamponu do codziennego użytku, który by dobrze zmywał oleje i lakier z włosów. 
Po pierwszym użyciu, leciałam do Lidla po zapas. 
Szampon jest przeznaczony do włosów normalnych, ale na moich przetłuszczających się od nasady świetnie się spisuje. Przede wszystkim bardzo bardzo dobrze oczyszcza. Zmywa dokładnie wszelkie resztki olejów i lakierów. I to za pierwszym razem. Niektórymi szamponami muszę myć włosy 3 razy, zanim się pozbędę wszystkiego niepotrzebnego. 
Włosy po użyciu są miękkie, lekko się puszą. Szampon trochę plącze włosy, ale za tą cenę nie uważam to za jakąś dużą wadę.  Włosy po użyciu tego szamponu nie przetłuszczają się szybko, wytrzymują spokojnie świeże przez około 3 dni. Dla porównania po myciu szamponem Aussie, musiałam je myć max po 2 dniach, a najlepiej na drugi dzień.
Szampon jest dość gęsty i wydajny.  Mała garść daje morze piany. Jestem pozytywnie zaskoczona działaniem. Ma dość specyficzny zapach, można wyczuć mocne nuty koniaku. Ten aromat długo utrzymuje się na włosach. 
Widzę, że moja mama też po niego chętnie sięga.
Świetny szampon do codziennego użytku. Na wielkie wyjścia jednak dalej rezerwuję sobie Gliss Kura. 
Teraz już wiem, że będę polować na inne szampony z Lidla do testów.
Moja ocena 8,5/10 punktów.
Przetestujcie same :)