środa, 3 sierpnia 2016

1054 ==> DermoFuture - Intensywnie wygładzający eliksir pod oczy




Od bardzo długiego czasu szukałam dobrego kremu pod oczy. Większość albo nie nawilżała, albo mnie uczulała. 
W sklepie Tenex pojawiła się nowość, a z racji, że lubię i ufam marce DermoFuture to ją sobie zakupiłam. 
Za pojemność 10 ml zapłaciłam 29,90 zł.

Pierwszą i jedyną wadę jaką w nim widzę, jest opakowanie. 
Co ja się nagłowiłam, jak ta strzykawka działa, to ludzkie słowo nie opisze. 
Próbowałam to odkręcać, ciągnęłam na chama, pukałam młotkiem. Nic. 
Dopiero przypadkiem, pociągnęłam tego białego cyka do góry, coś tam puściło i dopiero krem zaczął się wyciskać. 

Krem przede wszystkim ma lekką konsystencję, która nie zapycha, i która dobrze się wchłania w wrażliwą skórę pod oczami. Jest bardzo wydajny. 
Świetnie nawilża, daje ukojenie po całym dniu. 
Po czasie półtora tygodnia użytkowania zauważyłam, że sińce pod oczami się zmniejszyły, a skóra zaczęła być gładsza i jędrniejsza. Obrzęki również zaczęły znikać. 
Krem mnie nie uczulił. Dla mnie nie ma zapachu, co jest dużym plusem.
Dodatkową zaletą jest dla mnie to, że gdy nakładam go rano pod makijaż, cieniutką warstwą, to korektor dłużej się utrzymuje, i nie ściera. A do tego o wiele ładniej rozprowadza.
Na pewno zagości u mnie na dłużej i zostałam jego wierną fanką. 

Moja ocena 9,5 / 10 punktów (pół punkta odejmuje za opakowanie)

Link do eliksiru pod oczy ==> TUTAJ