poniedziałek, 8 sierpnia 2016

1057 ==> sportowe buty z świecącymi podeszwami - Hit lata - Banggood.com


 Wielkim zainteresowaniem na aliexspressie i w butikach na Facebooku cieszą się buty, które mają świecące podeszwy. Podobno w latach 90 to był hit podstawówek. Szczerze mówiąc, ja takich nie miałam i w ogóle takich nie kojarzę. Ktoś chyba w klasie takie miał, ale żebym chciała też takie mieć to nie pamiętam. Mama też mi mówiła, że w tamtych czasach to jej ględziłam o książkę z kolorowankami z postaciami z Ulicy Sezamkowej, a nie o buty. 
Kilka moich koleżanek pozamawiało sobie różne modele z takimi podeszwami. 
Mnie to się nie podobało i nie podoba się nadal. Ja ogólnie nie przepadam za sportowym obuwiem, a nie daj Bóg jeszcze takie świecące.
Ale jedna z moich przyjaciółek o takich marzyła, pokazywała mi wiele fasonów i nie mogła się zdecydować, które by chciała.
Postanowiłam jej zrobić prezent, a z racji, że akurat zniżka z newslettera w sklepie Banggood wynosiła 35%,  to wybór padł na ten, a nie inny sklep.
Wybrałam model w gwiazdki. 
Paczka z butami dotarła w ciągu 2 tygodni. Była rejestrowana. 
Buty posiadają zapasowe sznurówki, oraz worek przeciwkurzowy.
Buty nie mają włącznika. Podeszwy świecą poprzez nacisk stopy na wkładkę. 
Gwiazdki są fluorescencyjne i świecą w nocy.
Urocze jest to dla mnie. 
Ogólnie moja przyjaciółka mówi, że buty są miękkie, lekkie, wygodne, stopa się w nich nie poci i nie ma dyskomfortu po kilku godzinach.
Długość wkładki zgadza się z tą podaną w tabeli. Dla europejskiego rozmiaru 41, chińskie 43 jest idealne. Plusem jest właśnie większa rozmiarówka, nie kończąca się standardowo na chińskim 39, które w większości przypadków odpowiada naszemu 38. 
Z racji że butiki na FB zarabiają krocie na tych butach, a zamawiają przecież i tak z takich stron jak Banggood czy aliexspress, postanowiłam napisać Wam tę recenzję. 
Wysyłka w sklepie jest darmowa, przesyłka tak jak mówiłam rejestrowana. 
Płacić można poprzez Paypal (który może być połączony z naszą kartą debetową albo kredytową) albo bezpośrednio kartą płatniczą. 
Na aliexspress macie bardzo dobry system ochrony konsumenta. W razie gdyby towar nie doszedł, pieniądze do Was wracają. Wszystko jest bezpieczne, wygodne i łatwe i nie ma się czego bać. 

Link do pokazywanych butów ==> KLIK