Ilona Gołębiewska - Pozwól mi kochać

"Pozwól mi kochać" Ilony Gołębiewskiej to drugi tom cyklu: Dwór na Lipowym Wzgórzu.
Pierwszy tom "Podaruj mi jutro" recenzowałam. I podobał się zarówno mi jak i Wam. Dostałam od Was sporo wiadomości i zdjęć, że kupiliście go z mojego polecenia i został w Waszych sercach co bardzo mnie cieszy. 
Drugi tom to zgrabna kontynuacja pierwszego. Już wcześniejszym byłam bardzo zauroczona ale dopiero "Pozwól mi kochać" mnie uwiodło i zalało moje serce ciepłem i wzruszeniem. 
Czytając czułam refleksję, co chwilkę się do siebie uśmiechałam albo ocierałam łzy z oczu. Wywołała we mnie tak wiele pozytywnych emocji i uczuć że nie jesteście sobie w stanie tego wyobrazić. 
Nie chcę się rozpisywać i siać popeliny. Po prostu serdecznie polecam. Jedna z lepszych książek tego roku. 
10/10

Wydawnictwo Muza