Lucinda Riley - Siostra Słońca



Lucinda Riley - Siostra Słońca

6 tom cyklu Siedem Sióstr 

Premiera 15.04.2020

Serię Siedem Sióstr odkryłam dość późno, ale pokochałam od pierwszej części. Siostra Słońca to niestety przedostatni tom cyklu. Aż mi smutno, że tylko jeszcze jedna książka zamykająca całość i się skończy. 
Nie pisałam Wam wcześniej o tych książkach, sama nawet nie wiem czemu. Pokazywałam Wam je wielokrotnie na Stories.

Tym razem jesteśmy świadkami przygód i niepokojów Elektry. 
Nad tą książką trzeba przysiąść najmocniej ze wszystkich do tej pory. Został głęboko poruszony temat rasizmu, przynależności społecznej oraz uzależnień. 
Przyznam się szczerze, że do tej pory nie pałałam sympatią do tej bohaterki. Wydawała mi się niemiła i bez polotu. W osobnej części autorka ukazała nam całkowicie inną twarz. 
Opisy są piękne i bardzo malownicze. Powiedziałabym, że plastyczne. Czuję się jakbym sama była w samym środku Afryki i widziała to na własne oczy. Książki nie można odłożyć na bok, nie można przerwać. 
Wzruszająca, baśniowa, ciepła i piękna opowieść o losach czarnoskórej modelki porwie niejedno serce. Moje porwało.

Polecam !

Wydawnictwo Albatros