Agnieszka Maciąg Menopauza. Podróż do esencji kobiecości


Agnieszka Maciąg - Menopauza

Premiera 24.06.2020

W ten słoneczny #instawtorek porozmawiajmy o zmorze kobiet. Dla wielu z nas ten okres przekwitania kojarzy się z bólem, cierpieniem, kłopotami i dyskomfortem.
Ja sama patrzę z niepokojem w przyszłość i jak mało rzeczy w życiu mnie przeraża, tak menopauza jest jednym z nielicznych której się zwyczajnie boję.

Agnieszka Maciąg jest kobietą dojrzałą, z dystansem, która dla mnie osobiście jest taką pełną cudownych rad i myśli autorką. Każda jej kolejna książka to dla mnie prawdziwa uczta. 
W tej, o której dziś Wam piszę obala wszystkie narosłe mity i kłamstwa. Ukazuję nam w ciepłych barwach filozofię życia. Okres menopauzy, to nie koniec. To początek czegoś nowego, to początek nowej drogi, która może być najwspanialsza w naszym jestestwie.
Treść w pięknej oprawie, okraszona fantastycznymi zdjęciami jest bardzo uniwersalna. 
Agnieszka pozwala nam uzdrowić naszą duszę, jej rady wcielone w życie poprawiają jego jakość. Nie tylko kobiety w czasie przekwitania mogą z nich korzystać, ale również i takie w moim wieku jak i młodsze. 
Konkludując, menopauza to nie kara za grzechy. To naturalny etap w życiu kobiety, który można przyjąć z uśmiechem i chęcią zmian. 

Z lektury tej książki wyniosłam wiele dobrego. Ciesze się, że udało mi się ją przeczytać. I oprócz tego, że będzie ozdobą mojej biblioteczki stanowi literacką ucztę. 

Wydawnictwo Otwarte