Bielenda - serum Carbo Detox




Dziś przychodzę do Was z recenzją mojego ulubieńca z Bielendy.
Nie zliczę ile opakowań tego serum zużyłam. 

Jest dla mnie idealne pod makijaż. 

Serum Carbo Detox ma pojemność 30g i koszt to około 16-20 zł. 

Jest bardzo wydajne, nie zapycha i podkład w trakcie dnia z niego nie spływa. Zgrywa się z wszystkimi podkładami, które do tej pory miałam. 
Czarne kuleczki bardzo efektownie wyglądają w buteleczce, po naciśnięciu pompki zamieniają się w lepką maź, która łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. 
Kosmetyk jest tani, wydajny, ładnie pachnie i jestem z niego zadowolona.
Cieszy mnie też duża dostępność. 
Po wieczornym demakijażu nie mam uczucia ściągnięcia cery i przesuszenia. A wręcz przeciwnie. Podkład na tym serum nosi się bardzo komfortowo i czuję, że buzia jest nawilżona i odżywiona. 
Łagodzi zmiany na buzi. 

Oj tak, bardzo się lubię z tym serum.


Bielenda