Loreal Men Expert Thermic Resist





Tak, dobrze widzicie.


To męski dezodorant w kulce Loreal. Kupiłam go z polecenia @krawiecfryzur.

Gdy na Stories pokazywałam Wam Etiaxil strong kupiony w Hebe, i jednocześnie gdy żaliłam się że mój ukochany kosmetyk z Biodermy przestał być produkowany, Agnieszka napisała do mnie żebym spróbowała tego gagatka.


Jakiś czas temu podczas zakupów w Biedronce w tej strefie specjalnej wpadł mi w oko za 8.99. Kupilam na spróbowanie i oprócz tego że pachnie pięknie, nie brudzi ubrań to działa ! Pachy są suche przez cały dzień i nie czuć żadnego przykrego zapachu. Zdał testy w te najgorsze dni, gdy temperatura na termometrze w cieniu oscylowała w granicy 35 kresek. Nawet moja mama była w szoku. Bioderma przy upałach aż tak dobrze sobie nie radziła.


W ogóle nie czuć że używam męskiego kosmetyku, a efekty przerosły moje oczekiwania. Termin ważności jest bardzo długi, więc zrobiłam mały zapas.


Jeśli macie problem z potliwością, a blokery tylko Was podrażniają, powodują uczucie swędzenia i pieczenia a przede wszystkim wysuszają jak mnie to serdecznie polecam spróbować tego dezodorantu.


Agnieszka serdecznie dziękuję za radę i pomoc 😍😍😍