Bielenda - malinowa pianka micelarna do oczyszczania twarzy Eco Sorbet





Pianka do mycia buzi to kolejny kosmetyk Bielendy, który mnie kupił w 300%


Gdy jakiś czas temu pokazywałam Wam ją na Stories, to dostałam od Was pełno wiadomości że jedne kochają, a inne nie zostawiały na niej suchej nitki.


Tak jak już wiele razy mówiłam, każda z nas ma inne potrzeby, i te recenzje zamieszczane w internecie mogą być tylko wskazówką, lub jakimś naprowadzeniem a i tak wszystko trzeba przetestować na sobie.


Moja pianka jest z linii Eco Sorbet i mam wersję micelarną z maliną nawilżająco-kojącą.


Pojemność to 150 ml za którą zapłaciłam około 14 zł na promocji.

Musiałam przerzucić archiwum relacji z około pół roku aby sobie przypomnieć że kupiłam ją w Hebe.


Wcześniej pianek do twarzy nie lubiłam, nie widziałam efektów.


Ta konkretnie jest bardzo wydajna, bardzo delikatna a przy tym skuteczna.


Dokładnie domywa resztki makijażu. Cera jest oczyszczona, a przy tym gładka i miękka. Nie wysusza.


Ślicznie pachnie i na pewno do niej wrócę w przyszłości.


Obecnie w promocji Hebe online za 13,19 zł (07.01.2022)