Garnier - Hair food Cocoa Butter




Cześć,

dziś przychodzę do Was z nowością marki Garnier.


Linii Fructis Hair Food na pewno nie muszę Wam przedstawiać - te popularne maski znają i kochają już prawie wszyscy! W tym roku Garnier wprowadził nowy wariant szamponu, odżywki i maski - Hair Food Cocoa Butter stworzony szczególnie dla włosów puszących się i niesfornych!


Dlaczego warto przetestować Hair Food Cocoa Butter?

✓ aż do 97% składników pochodzenia naturalnego,

✓ wegańska formuła,

✓ butelki są w 100% wykonane z plastiku z recyklingu i w 100% podlegają recyklingowi,

✓ jak każdy Hair Food - pięknie pachną!

✓ bez silikonu dla naturalnych w dotyku włosów,

✓ bez sztucznych barwników.


Ja sama recenzowałam Wam tutaj różne warianty kosmetyków Garnier Fructis Hair Food, nie tylko te dedykowane stricte moim włosom i się mi sprawdzały. Polecałam Wam je z całego serducha.


Tym bardziej jestem ciekawa tych produktów i zabieram się do testowania z wielką niecierpliwością.


Szczególnie że ceny w Rossmanie są bardzo zachęcające i chętnie bym je kupowała ponownie jak mi podejdą.