Przepisy Joli - Złote przeboje

Jola Caputa to autorka przebojowego bloga oraz kanału na Youtube gdzie przedstawia wraz z dziećmi proste i efektowne, a przede wszystkim pyszne przepisy.
W tym roku wydała 2 książki z przepisami, które Wam tutaj recenzowałam.
Na dniach miała premierę jej trzecia książka "Złote przeboje"
W kolejnej po Od śniadania do kolacji i W rodzinnej kuchni książce z serii Przepisy Joli przebojowa blogerka i kultowa bohaterka mediów społecznościowych Jola Caputa zebrała przepisy, które cieszą się największą popularnością wśród jej fanów. The best of Przepisy Joli jak zwykle w wersji najsmaczniejszej, ale i najpraktyczniejszej oraz najbardziej ekonomicznej.

Z poprzednich tomów wykorzystywałam receptury i wprowadziłam potrawy na stałe do mojego menu. Z tej trzeciej książki, gdzie zebrane są same perełki mam ochotę codziennie robić coś innego.
Serdecznie Wam polecam.

Pani Jolu doskonała robota !
.

Edipresse Książki
Przepisy Joli