Soraya Plante Naturalnie wygłądzający scrub do ciała czarna porzeczka

 


Soraya Plante to nowa naturalna linia marki Soraya


Linia, która cieszy się ogromnym powodzeniem zarówno na Instagramie jak i youtubie.

Skuszona tyloma pozytywnymi opiniami postanowiłam przetestować ją na swojej skórze.


W pierwszej kolejności sięgnęłam po naturalnie wygładzający scrub do ciała. 


Kto mnie zna to wie, że na tle zdzieraczy mam hopla i wielkiego fioła. I dla mnie ten kosmetyk definiuje jakość linii albo całej marki. 


Dokładnej ceny nie pamiętam, ale za pojemność 200 g zapłaciłam na pewno poniżej 20 zł. Chyba była jakaś promocja.


Opakowania Soraya Plante są bardzo ładne. Stonowane, urocze, kobiece. 


Wybrałam piling cukrowy o zapachu czarnej porzeczki. 


I jest to mój faworyt. Ciężko w tym temacie kosmetykom sprostać moim oczekiwaniom. A temu się udało.

Mam już w zapasie kolejne opakowanie. 


Pięknie pachnie, dobrze zdziera, bardzo wydajny. Zapach nie jest chemiczny, tylko naprawdę można wyczuć czarna porzeczkę i ten zapach utrzymuje się na skórze. 


Zauważyłam tendencję, że jak któryś scrub bardzo dobrze zdziera martwy naskórek to przy okazji też niestety tę skórę wysusza. Tutaj tego nie ma. Skóra jest nawilżona, ale nie tłusta. Nie mam potrzeby po kąpieli stosować dodatkowego kosmetyku nawilżającego. 


Fajnie sprawdza się też do twarzy, stosowany pod prysznicem. 


Moja ocena? 10/10


Polecam


Soraya Polska

Rossmann Polska


https://www.instagram.com/p/CFjpkutFOBR/