Iwona Blecharczyk - Trucking girl




Iwona Blecharczyk - Trucking girl


Premiera 28.10.2020


Nie wiem czego się spodziewałam, ale po lekturze tej książki jestem bardzo mocno rozczarowana.

Mój tata i kilkoro znajomych jeździ na ciężarówkach po Polsce i po całej Europie i ich opowieści są fascynujące. Wiadomo to ciężka praca, ale jak o niej opowiadają to chce się słuchać.

Tak bardzo chciałam, żeby opowieść Pani Iwony również mnie porwała. Niestety.

To wszystko jest takie nadmuchane, sztuczne, pełne patosu. Filozoficzne wstawki wciśniętę wszędzie. Nie będę kłamać że skończylam tę książkę. Po 2 rozdziałach powiedziałam PAS.


Dajcie znać czy chcecie rozdanie z tą książką?

.

.

Dziewczyna i szesnastokołowa ciężarówka.


Chciała być dentystką, startowała w konkursie Miss Polonia. Prowadzić samochód nauczył ją pierwszy chłopak. Pokochała ciężarówki i długie trasy, chociaż jej rodzina nigdy nie podróżowała. Poczucie prawdziwej wolności dało jej dopiero przewożenie najtrudniejszych, wielkogabarytowych ładunków.


Dziś wideorelacje "Trucking Girl" z trasy oglądają miliony osób, a drobna blondynka stała się jedną z najbardziej znanych Polek za granicą. To jej firma Mattel przyznała wyjątkowy tytuł "Barbie Shero" - ambasadorki akcji pomagającej dziewczynkom na całym świecie uwierzyć, że mogą być, kim tylko chcą.



Wydawnictwo Muza