Robert Matzen - Audrey Hepburn. Tancerka Ruchu Oporu




Robert Matzen - Audrey Hepburn. Tancerka Ruchu Oporu


Premiera 28.10.2020


Dla mnie Audrey jest najlepszą aktorką. Jestem ogromną fanką jej talentu, urody, stylu, czaru i wdzięku. Miała szeroki wachlarz umiejętności warsztatowych i doskonale z niego korzystała. 


Zbieram książki o niej z wielkim sentymentem. Gdy od Wydawnictwa Albatros otrzymałam dwie nowe, i zobaczyłam okładkę tej właśnie to przepadłam. Od razu musiałam do niej usiąść. To była prawdziwa uczta.


Przepiękne wydanie w twardej oprawie. W środku trochę nieznanych dotąd zdjęć aktorki i jej bliskich. 


Książka odkrywa nieznane dotąd obszary życia Audrey. Okres wojenny był dotąd skrywany w wielkiej tajemnicy i nawet strzępy informacji nie dostawały się do wiadomości publicznej. 


Autor dotarł do nieznanych faktów, i w sposób fascynujący przedstawił je czytelnikowi. Opowieść o trudnych losach wojennych nastolatki, której matka sympatyzowała z Hitlerem a ojciec był szpiegiem. Opowieść o niesamowitej odwadze aby przeciwstawić się rodzicom i walczyć przeciwko wyznawanym przez nich ideałom w Ruchu Oporu.



Wydawnictwo Albatros