Wojciech Drewniak - Historia bez Cenzury 5




Wojciech Drewniak - Historia bez Cenzury 5

I straszno, i śmieszno - PRL


Premiera 14.10.2020


Książkę kupiłam od razu po premierze, gdy tylko zobaczyłam na Instagramie że coś takiego pojawiło się na rynku. Wojtka i jego kanał znam doskonale. I wręcz ubóstwiam. Obejrzałam chyba wszystkie filmy. Jego forma przekazywania faktów historycznych i ekspresyjność bardzo trafiają w moje gusta.


Wiem, że wcześniej książki spod ręki Wojtka wychodziły, ale jakoś nie było mi z nimi po drodze. Teraz koniecznie muszę uzupełnić kolekcję.


I straszno, i śmieszno o PRL jest taka jak sobie wyobrażałam. Czytając miałam w głowie i przed oczami Wojtka który to wszystko w swój sposób perorował.


Książka nie jest bardzo poważna, ale też nie została potraktowana po macoszemu. Dla fanów tematyki PRL lektura obowiązkowa. Ja o wielu rzeczach już wiedziałam, a kilka było dla mnie nowością.


Polecam!


Znak Horyzont

Wydawnictwo Znak