Bielenda Professional - Normalizujący tonik z niacynamidem




Normalizujący tonik z kompleksem antybakteryjnym z niacynamidem marki Bielenda Professional nie jest mi obcy. To moje trzecie opakowanie i uznałam że czas na gorącą polecajkę, a przy okazji recenzję. 


Pojemność 200 ml to koszt od 35-50 zł. Zależy od sklepu i promocji. Jest bardzo wydajny, więc cena jest adekwatna i niezbyt wygórowana.


Kupowałam go w Hebe, więc stacjonarnie na pewno jest dostępny. 


Jest normalizujący, lekko matujący. Nie ściąga cery, a daje uczucie odświeżenia. Łagodzi wszystkie zmiany i stosowany regularnie pomaga je zredukować. Nie wysusza. Ani nie uczula. 


Zapach jest tylko lekko wyczuwalny, po nałożeniu toniku na twarz znika on praktycznie od razu. Ja sobie przelewam tonik do butelki z atomizerem i spryskuję nim twarz (w ten sposób nie używam bez sensu wacików). Nie podrażnia oczu, ani nie piecze. 


Cera wygląda na zadbaną i zdrową. 


Bardzo serdecznie polecam