Karmię piersią, jem zdrowo




Karmię piersią, jem zdrowo - Magdalena Czyrynda-Koleda, Monika Stromkie-Złomaniec



Mitów na temat jedzenia podczas karmienia jest tyle, że można by nimi ozdobić sporych rozmiarów lodowiec.


Po internecie i między matkami krążą listy zakazanych produktów. Ile się od moich karmiących koleżanek osłuchałam jak ich matki i położne wyrywały im z ręki ulubiony smakołyk z przerażeniem krzycząc że przecież to zaszkodzi dzieciątku. 


Gdy w empiku zobaczyłam tę książkę dietetyczną bez namysłu ją kupiłam. 


Autorki w sposób przyjemny i rozumny tłumaczą co to jest laktacja, skąd się bierze, jaki to proces i jak przebiega. 


Wiele osób w tzw dobrej wierze oddaje matkom niedźwiedzią przysługę głupimi pytaniami. Treść tej książki rozwiewa wszelkie wątpliwości i daje odpowiedź na wiele nurtujących kobiety pytań. 


Ja sama się z niej bardzo dużo dowiedziałam i na pewno ze mną zostanie na dłużej. Nie żałuję że ją kupiłam. 


Czy wiedzieliście że podawanie dzieciom do 4 roku życia herbatki z kopru włoskiego jest niewskazane ze względu na wysoką zawartość estragolu - związku o działaniu rakotwórczym? No własnie. Mnie samą pojono taką herbatką i do dziś nienawidzę kopru włoskiego. 


Książka oprócz rzetelnej wiedzy zawiera również proste przepisy okraszone pięknymi estetycznymi zdjęciami.


Brawo Wydawnictwo Oficyna4em za wydanie tak potrzebnej książki !