Kawowy szampon Eveline Cosmetics




Kolejny świetny kosmetyk marki Eveline Cosmetics który u mnie zagości na stałe to kawowy szampon w tubie.


Najpierw gdy robiłam zakupy w ezebrze to zamówiłam sobie jedną saszetkę. Przetestowałam i byłam na tak. Przy następnych zakupach sobie i przyjaciółce kupiłam pełne opakowanie. Nie wiem jak Emi, ale mnie on bardzo pasuje.


Jest wydajny, pięknie pachnie kawą i ten zapach długo utrzymuje się na włosach. Dobrze pieni, łatwo spłukuje. Włosy po nim są dociążone, sypkie i ładnie błyszczą.


Od dłuższego czasu nie używam już odżywek, tylko od czasu do czasu maskę na końce. Ten szampon bez odżywki daje radę.


Opakowanie zawiera 250 ml szamponu i kosztowało mnie coś około 8 zł.


Świetny budżetowy kosmetyk warty polecenia.


Sam skład jest w 90% pochodzenia naturalnego.