Lambre - tusz Volume Lash

 



Tusz do rzęs Volume Lash z linii Classic od marki LAMBRE kupiłam przy okazji zakupu perfum na prezent dla bliskiej osoby. 

Nie był drogi a ja chciałam w końcu przetestować ich kolorówkę. Do tej pory miałam styczność tylko z perfumami. 


Za 9ml płaciłam około 17 zł. 


I muszę przyznać że to jest bardzo przyzwoity tusz


Ma dość ciekawą szczoteczkę silikonową z wypustkami które docierają do każdej rzęski i pokrywają ją tuszem. Tusz nie jest pogrubiający, ale mocno wydłuża, porządnie rozdziela i jest bardzo bardzo czarny. 

Gdy podkręcę rzęsy na zalotkę, to formuła kosmetyku trzyma mocno ich skręt. 



Wytrzymuje cały dzień w różnych warunkach atmosferycznych i pod koniec dnia nic się nie odbija ani nie kruszy. 

Opakowanie złote, solidne i eleganckie. Nie ściera się. 


Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył ten kosmetyk. Będę chciała wrócić do niego w przyszłości