383 chcę wygrać i już...

 Chcę by każdy z Was obraz mój zachował
Szeptał me słowa że kocha pierwszy raz

Dosyć mam przegranych, szans zmarnowanych
Ja muszę wyjść na szczyt
To jest mój cel, z życiową loterią dam sobie radę, mówię serio
Chociaż w tej walce poparzyć sobie można palce
SUKCES, ja muszę odnieść sukces
Zabłysnąć złotą iskrą na niebie pośród gwiazd

Stoję na scenie, blask w oczach mych zgasł.
Te gesty moje, słowa moje
Są podszyte niepokojem, czemu Ciebie nie ma
Sukces, kariera po co teraz
Gdy w sercu żal już zbiera
To miał być wielki show

Grałam codziennie, próbowałam, uczyłam się, ćwiczyłam
Na próżno, na próżno, na próżno
Te brawa jałmużną jedynie dziś są

mam na sobie:
Dress/suknia: Ms dressy $209,99
Shoes/buty:  DeeZee 
Flower pin/ kwiat: New Yorker 9,90 



ZA UDOSTĘPNIENIE WNĘTRZ DZIĘKUJĘ HOTELOWI GRAND W CHOTOWEJ