sobota, 26 stycznia 2013

386 Szafa na Szpilkach Again

Dziś po jakże "cudownych" wrażeniach i przygodach z naszymi kochanymi liniami kolejowymi wróciłam do domu. Brałam tam udział w kolejnym spotkaniu z cyklu "Szafa na Szpilkach"
Spotkanie okazało się dla mnie mega inspirujące, owocne i radosne.
Między innymi w moje posiadanie wszedł nowy aparat fotograficzny. Prawdziwe cudeńko w swojej dziedzinie - Leica V-Lux 40 
Chciałabym podziękować dziewczynom, koleżankom blogerkom za cudowne spotkanie, organizatorom spotkania czyli Galerii Blue City a szczególnie najwspanialszej Gosi, przeuroczym i prześlicznym makijażystkom Marlenie i  Monice z drogerii Hebe które mnie malowały, przeszczerej i charakternej Ani z salonu fryzjerskiego Marco Aldany  która ujarzmiła moje niesforne włosy. Oraz serdeczne dzięki dla salonu Centro za wypożyczenie butów i torebek do sesji zdjęciowych :)
Poniżej mała relacja z tego co się teraz działo :)



















fot. Piotr Sor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.