604 WoodWick - Bakery Cupcake & Currant & Perfect Pear & Sun Ripened Apple



Dziś przychodzę do Was z czymś nowym, ale za to pięknie pachnącym. Woskami do kominka WoodWick o czterech niezwykłych zapachach.

Virginia Candle Company powstała w 1990 roku. Dzisiaj firma jest wiodącym projektantem i producentem luksusowych produktów zapachowych oraz właścicielem jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek świec zapachowych - WoodWick.

Najwyższej jakości mieszanka wosku oraz wyjątkowe zapachy są starannie dobierane aby zapewnić unikalne zapachowe doznania.

Woski marki WoodWick charakteryzują się długim wydzielaniem zapachu, są estetycznie zapakowane i łatwe w przechowywaniu.

Woski które wyglądają jak miniaturki tabliczek czekolady kupiłam w sklepie Homedelight który już powinniście świetnie znać z innych moich recenzji produktów z tego sklepu.

Każdy wosk składa się z 4 kostek. Jedna kostka wydziela zapach przez 2,5 h.


koszt jednego takiego wosku to 8,90

Ja wybrałam do testów poniższe zapachy;
Perfect Pear

Opinia sklepu:
PERFECT PEAR - autentyczny zapach świeżej gruszki z słodkimi i soczystymi nutami, wszystko przypudrowane odrobiną wanilii.

Moja opinia;
Po zapaleniu po około godzinie w całym pokoju roznosi się mocno wyczuwalny zapach gruszki i słodkich przypraw. Zapach bardzo ładny, ciekawy. Zapach nie jest mdły. Po upływie czasu wanilia jest mocniej wyczuwalna ale nie jest dominująca, co jest dla mnie bardzo dużym plusem.

 Sun Ripened Apple

Opinia sklepu:
SUN RIPENED APPLE - chrupiace i odświeżające jabłko - do złudzenia przypominające prawdziwy owoc.

Moja opinia;
Letnie jabłko, i to takie jeszcze niedojrzałe, zerwane prosto z drzewa w sadzie babci. Zapach mojego dzieciństwa i szaleństw z kuzynkami. Nie jest to zapach do którego wrócę. Jest dla mnie za banalny. Za owocowy, za dosłowny. Zero eteryczności i jakiejś tajemnicy. Dostaje odemnie 4.5/6 punktów.

 Bakery Cupkake

Opinia sklepu:
BAKERY CUPCAKE - słodka uczta - wilgotne żółte ciasto ozdobione maślanym kremem.

Moja opinia;
Jeden z moich ulubieńców z całej czwórki. Pachnie jak naprawdziwsze ciasto z kremem. Jak urodzinowy tort. Chciałabym go palić ciągle i nigdy bym się nim nie znudziła. Zapach intrygujący, raz słodki, raz słodszy, raz kremowy, raz jak z kuchni babci. Serdecznie polecam wszystkim którzy lubią być pozytywnie zaskoczeni.

 Currant
Opinia sklepu:
CURRANT - odświeżające połączenie słodkich porzeczek z dodatkiem soczystych mandarynek.

Moja opinia;
Mój naulubieńszy zapach ze wszystkich. Od pierwszego powąchania. Zakochałam się w nim na zabój. Zauroczyły mnie mocno wyczuwalne nuty porzeczek i cytrusów. A po zapaleniu jest jeszcze lepiej. Niebo na ziemi. Zapach bardzo długo się utrzymuje, pachnie mocno, zdecydowanie, konkretnie. Uwielbiam go....


Za zdjęcia dziękuję Foto Robin