wtorek, 25 lutego 2014

610 Niebieskości


Dla mnie kolor niebieski nie jest kolorem zwykłym. Kolory traktuję bardzo emocjonalnie, jeśli kogoś nie lubię a ten ktoś kojarzy mi się z tym kolorem nie ma szans żeby ta barwa kiedykolwiek pojawiła się w mojej szafie. Tak jest z brązowymi ciuchami. Nie mam nic i nie będę miała. Do niebieskiego mam ogromny sentyment i słabość. Zresztą tak samo jak do czerwieni i żółci. 
Zdjęcia zrobiła Kasia 

Płaszcz/coat: 6ks
Sukienka/dress: Gap via kamaciuch.pl
Sweter/sweater: Atmopshere via Galeria Piękności
Torebka/bag: Oasap
Kozaki/over knee boots: SammyDress
Naszyjnik/necklaces: HERE/Tutaj
Bransoletka/bracelet: Dresslily



Płaszcz/coat: 6ks
Sukienka/dress: Gap via kamaciuch.pl
Sweter/sweater: Atmopshere via Galeria Piękności
Torebka/bag: Oasap
Kozaki/over knee boots: SammyDress
Naszyjnik/necklaces: HERE/Tutaj
Bransoletka/bracelet: Dresslily