659 Dermedic



Dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyków które osobiście bardzo sobie cenię i wracam do nich wiernie. 
Odkąd 2 lata temu po raz pierwszy natknęłam się na markę Dermedic byłam bardzo sceptyczna. Apteczny surowy zapach specyfików nie przyciągał. Jednak pomału pomału, jak pewnie wierni czytelnicy pamiętają, tych kosmetyków było coraz więcej. I coraz mocniej im ufałam. 
Teraz przedstawiam Wam moje top of the top. 
Produkty które dostają ode mnie 10/10 możliwych punktów. Które kupuje ciągle. Najczęściej w drogeriach Super-Pharm. Te opakowania nie są pierwszymi które zużywam. W niektórych przypadkach to już 7 czy 8 raz gdy sięgam po daną rzecz. 


Dermedic to marka stworzona z doświadczenia dermatologów. Przy opracowywaniu receptur produktów wykorzystuje się najnowsze trendy w dermatologii i światowe technologie. Dzięki uczestnictwu w międzynarodowych kongresach i sympozjach dermatologicznych oraz targach kosmetycznych Dermedic zdobył zaufanie wymagających Klientów jako ekspert od specjalistycznej pielęgnacji skóry wrażliwej. Dermokosmetyki Dermedic cieszą się uznaniem najlepszych dermatologów w Polsce i są przez nich chętnie polecane.


Moimi ulubieńcami ever są:

Przy dalszym opisie nie podam Wam cen, ponieważ nie są one stałe, i spotkałam się naprawdę z dużą rozpiętością w różnych drogeriach i sklepach internetowych. 


Szampon do włosów chroniący skórę atopową.

Opis producenta:
Składniki aktywne:
Olej z lnu z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Betaina, Polyquaternium-7, czynnik przeciwświądowy, układ środków myjących i kondycjonujących włosy
Zalecany do:
Mycia włosów osób ze skórą bardzo suchą i atopową, również z objawami łuszczycy
Nie podrażnia i nie wysusza skóry głowy
Ma pozytywny wpływ na gojenie ran
Poprawia kondycję nawet wyjątkowo wysuszonej skóry głowy
Łagodzi uczucie swędzącej skóry głowy
Nie szczypie w oczy
Odbudowuje warstwę ochronną skóry głowy
Produkt hypoalergiczny. Do codziennego stosowania również dla dzieci powyżej 3. roku życia

Sposób użycia:
Nanieść niewielką ilość na dłonie, myć włosy delikatnie masując, dokładnie spłukać

Rezultat:
Delikatnie oczyszczona skóra głowy, bez podrażnień

Opakowanie:

Butelka 200 ml


Moja opinia:
Szampon którego używam raz na dwa tygodnie. Dokładnie oczyszcza, nie podrażnia. Jest doskonałym dictum na moje problemy z przetłuszczającą się skórą głowy. Reguluje procesy. Włosy są po nim lekko przesuszone, ale przez to wiem że doskonale spełnia swoją rolę. Słabo się pieni, ale jest wydajny. Prawie że bezzapachowy. Dośc gęsty. Włosy po nim bardzo ładnie się układają, świetnie zmywa olej rycynowy który namiętnie używam. Żaden inny szampon nie radzi sobie z tym tak dobrze. Może to dziwinie zabrzmi ale jest jedynym szamponem oprócz Gliss Kura po którym nie mam potrzeby się drapać. Włosy są bardzo lekkie, przyjemne w dotyku.
Lekkimi minusami są:
 - włosy dość szybko się przetłuszczają (po około 2 dniach)
- dostępność (bardzo ciężko go dostać, w sumie tylko zamawiam go w aptekach internetowych)
Ta buteleczka to 6 którą zużywam. 





Antybakteryjny żel do mycia

Opinia producenta:
Składniki aktywne:
Zincidone, Ekstrakt z zielonej herbaty, Chlorofil
Działa antybakteryjnie
Skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nie powodując podrażnień
Reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając tworzeniu nowych zmian trądzikowych
Ma właściwości antyseptyczne (zapobiegające zakażeniom)
Regularnie stosowany przywraca skórze zdrowy wygląd
Nie pozostawia uczucia ściągnięcia
Nie zawiera alkoholu
Hypoalergiczny
Rezultat:
Skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nie powodując podrażnień
Opakowanie:
Butelka z pompką 200 ml

Moja opinia:
Mycie buzi tym żelem daje dokładnie taki efekt jaki jest najbardziej przeze mnie pożądany. To opakowanie to 3 które mam. Cera jest dokładnie oczyszczona, ściągnięta, nie jest wysuszona. Ma lekki przyjemny zapach, nie podrażnia, jesy hipoalergiczny. Przy stosowaniu antybiotyku podbija działanie leku, nie pojawiają się nowe zaczerwienienia ani niedoskonałości. Albo przynajmniej nie jest ich tak dużo jak było wcześniej. Dla mnie uczucia ukojenia po zastosowaniu go jest bezcenne. Polecam dla wszystkich osób borykających się z trądzikiem, niedoskonałościami i którzy cenią apteczne kosmetyki. Jest dość tani, bo cena wacha się od 14-25 zł. 





Koncentrat balsamu nawadniający skórę

Opinia producenta:
Składniki aktywne: 
Woda termalna, Hydroavena HpO, Kwas Hialuronowy, Mocznik-UREA,Gliceryna, Masło Shea
Wygładzenie przesuszonej skóry
Wielogodzinna ulga dla wysuszonej i napiętej skóry
Skoncentrowana siła nawadniania skóry
Doskonały do pielęgnacji rąk i stóp
Do codziennego stosowania.
Ratunek dla skóry odwodnionej
Skoncentrowana ilość składników aktywnych
Nie tłuści odzieży
Rezultat:
Wielogodzinna ulga dla wysuszonej i napiętej skóry
Opakowanie: 
Tuba 200 g

Moja opinia:
Mój ulubieniec. Produkt bez wad. Potrafię się nim smarować kilka razy dziennie. Na początku jego zapach mnie odrzucił i to bardzo mocno. Potem doceniłam działanie i do zapachu się przyzwyczaiłam. Nie wyobrażam sobie żeby miało go zabraknąć. Polecam go wszystkim, znajomym, rodzinie, przyjaciołom, wrogom. Nie ma lepszego balsamu do ciała. Świetnie nawilża, jeszcze lepiej się rozprowadza, jest bardzo wydajny, szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warty. Bardzo długo działa, skóra jest miękka, jedwabista, napięta. Jest gęsty, treściwy. Idealny na wielkie mrozy. Po wysmarowaniu się nim nie muszę jak przy innych balsamach wstawać i osobno myć rąk. Opakowanie jest bardzo poręczne, nie wywraca się. Pozwala na prawie całkowite wykorzystanie kremu. Gdy go rozcinam nie mam już zbyt wiele do wyciągania (tak tak moje skąpstwo się kłania, nawet nie wiecie ile niewykorzystanych kosmetyków się wyrzuca bo się nam nie chce rozciąć opakowania). Zużyłam około 7 opakowań i zawsze mam go w zapasie.






Preparat punktowy


Opinia producenta:
Składniki aktywne: 
Kwas salicylowy, Ekstrakt z tymianku, Alantoina, Triclosan
Zmniejsza trądzikowe zmiany zapalne już po 6 h – skuteczność potwierdzona badaniami
Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
Ma pozytywny wpływ na redukcję przebarwień skóry, powstałych w wyniku likwidacji zmian trądzikowych
Oczyszcza zaczopowane pory
Do terapii punktowej
Nie zawiera kompozycji zapachowej
Hypoalergiczny
Rezultat:
Widocznie zmniejsza zapalne zmiany trądzikowe już po 6 h
Opakowanie: 
Tubka 15 g z kaniulą


Moja opinia:
Akurat tego produktu nie używam regularnie. Jest moim ratunkiem w podbramkowych sytuacjach. Nie podrażnia (zresztą żaden z produktów Dermedic tego nie robi), idealnie wysusza nawet bardzo zaognionego i zaropionego dziada. Świetna aplikacja. Nie ma zapachu. Nie zostawia białej kruszącej się warstewki, jak to ma miejsce w przypadku innych tego typu kosmetyków i maści aptecznych. Pozbywa się zaczerwień. Łagodzi miejsce problemu. Po 4-5 dniach nie ma po nim śladu. Z doświadczenia i rozmów wiem że każda buzia reaguje inaczej na takie specyfiki. Ja ze swojej strony polecam dać szansę akurat temu.