czwartek, 12 czerwca 2014

881 flower dress



Dziś kolejny strój do pracy. Zdjęcia robione z Eweliną wczoraj. Co prawda mam kilka kompletów zdjęć zaległych czekających na publikacje, z ostatnich tygodni, ale te tak bardzo mi się podobają że muszę je dać dzisiaj. 
Sukienka jest z Zary. Identyczną mierzyłam w salonie Zary w Galerii Rzeszów. Cena 199 zł wbiła mnie w parkiet. Bardzo się dobrze w niej czułam, ale tyle dać za kawalek poliestru jest ponad moje siły. Tańszą opcję z kompletem metek Zary (dokładnie, z bocznymi metkami Inditexu) znalazłam w sklepie: lovelyshoes.net
Sukienka przeliczając na złotówki kosztowała około 37-38 zł + koszty wysyłki. Ciężko mi je określić bo razem z sukienką kupowałam poniższe sandały. Sandały to koszt jakiś 40 zł. A są bardzo wygodne, welurowe. Nie mają zbyt wysokiego obcasa ( w Mohito są za wysokie i nie daję rady w nich chodzić na dłuższą metę) 
Uważam że nie ma sensu przepłacać. Zdziwiłam się że ta kiecka ma metki Zary. I to nie pierwsza rzecz w tym sezonie z ich nowej kolekcji, którą w innym sklepie internetowym kupilam 60-70% taniej. 
Żółta sukienka, którą Wam pokazywałam w ostatnim poście w sklepie kosztuje też coś około 200 zł, a na Choies (jest tam darmowa wysyłka) kosztowała mnie coś około 65 zł. 

Sukienka/dress: Zara via Tutaj/Here
Sandały/sandals: Tutaj/Here
Kolczyki/earrings; H&M
okulary/sunglasses: Stylion
























Sukienka/dress: Zara via Tutaj/Here
Sandały/sandals: Tutaj/Here
Kolczyki/earrings; H&M
okulary/sunglasses: Stylion







wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz: TUTAJ
albo TUTAJ/HERE