703 Pilomax - Szampon Wax Daily

Tydzień temu uczestniczyłam w spotkaniu Małopolskich blogerek i vlogerek, o czym jeszcze napiszę i z którego będzie osobny post.
Na tym spotkaniu dostałyśmy upominki, w jednej z paczek znalazłam szampon do codziennego użytku marki Pilomax.
Jest świetny i dlatego postanowiłam zrobić recenzję. Pokochałyśmy go z moją mamą. Używamy wspólnie.

Opis producenta;
Szampon do codziennej pielęgnacji do włosów cienkich bez objętości WAX Daily
SKŁADNIKI: KASZTANOWIEC, POKRZYWA, PANTENOL, KOLAGEN MORSKI

DZIAŁANIE: Szampon do codziennego mycia skóry głowy i włosów – myje delikatnie i skutecznie. Nadaje gładkość, objętość i połysk włosom, nie obciążą włosów i odżywia skórę głowy.

PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.

NIE ZAWIERA PARABENÓW, SILIKONÓW I SLS.

BEZPIECZNY DLA WRAŻLIWEJ SKÓRY GŁOWY.

Moja opinia:
To jeden z nielicznych szamponów po użyciu którego nie muszę nakładać odżywki. Jest bardzo gęsty, przez co bardzo wydajny. Pięknie pachnie. Świetnie się pieni. Ma się wrażenie (moje wrażenie i mojej mamy) że piana jest miękka i gładka. Włosy po spłukaniu szamponu są miękkie, nie plączą się, łatwo się rozczesują. Co najważniejsze włosy się nie przetłuszczają. Włosy umyłam w środę, dziś jest niedziela i nie są ani troche tłuste, jakbym je dopiero co umyła, na zdjęciach to świetnie widać, bo się lekko puszą. Naturalnie mam włosy podatne na wilgoć, czyli mi się kręcą. Po użyciu tego szamponu fale są o wiele ładniejsze, i loki po wałkach są o wiele śliczniejsze i wdzięczniejsze niż po użyciu innego szamponu. 
Cena tego szamponu to ok. 18-20 zł. Nie za tanio, ale i nie za drogo.
Na pewno z mamą sobie zrobię zapas (ilekroć nam jakiś kosmetyk podpasuje, zaraz go wycofują).

Mogę Wam ten produkt polecić z czystym sumieniem. Nie ma wad. Wreszcie znalazłam szampon idealny. 

Dostaje 100 pkt/100...