753 Dermedic ANTIPERSP-R Roll-On




Dziś recenzja mojego ulubionego antyperspirat marki Dermedic

Opinia producenta:
ANTIPERSP-R
Dezodorant antyperspiracyjny
Składniki aktywne: Aluminum Chlorohydrate, Aluminum Sesquichlorohydrate, Alantoina
Ogranicza wydzielanie potu
Ogranicza skutki rozkładu potu
Nie pozostawia śladów na ubraniu
Działa 48 h
O neutralnym zapachu
Hypoalergiczny
Opakowanie: Roll on 60 g

Moja opinia:
Stosuję każdego ranka, nie zostawia śladów na ubraniu.Chroni przed nadmierną potliwością. Nie mam z tym jakiś szczególnych problemów, więc na moje wymagania sprawdza się w 100%.  Jest bezwonny, co dla mnie osoby której rano wszystko przeszkadza jest świetne.
Wygodne stosowanie w kulce, nie ma że się za dużo nałozy kosmetyku. 
Nie podrażnia, a to dla mnie mega ważne. Do tej pory tylko Garnier mnie nie uczulał jeszcze, po całej reszcie mam strasznie wysypki. Najgorsze pod tym względem są dezodoranty z Nivea.
Jest wydajny.