758 Dermedic Linum Emolient krem do rąk


Dziś przychodzę do Was z recenzją mojego ulubionego kremu do rąk marki Dermedic


Opinia producenta:

Regenerujący krem do rąk
Składniki aktywne: Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Alantoina, Lanolina, Gliceryna, Witamina E
Łagodzi mikrourazy naskórka oraz długotrwale nawilża wrażliwą skórę
Uzupełnia barierę lipidową oraz hamuje transepidermalną utratę wody (ogranicza TEWL)
Wzmacnia regenerację naskórka
Stymuluje aktywność enzymatyczną w skórze, pomaga w tworzeniu nowych komórek
Szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustego filmu
Hypoalergiczny
Opakowanie: Tuba 100 g

składniki aktywne; 
Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Alantoina, Lanolina, Gliceryna, Witamina E
Jak stosować? 
Nanieść cienką warstwę kremu na dokładnie oczyszczoną skórę dłoni, delikatnie rozprowadzić.Zaleca się stosowanie po każdym myciu rąk.
Dla jakiej skóry? 
Zalecany do codziennej pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej, skłonnej do alergii. Szczególnie polecany do pielęgnacji skóry atopowej. Można stosować od 3. roku życia.

Moja opinia;
Jedyny krem, który regeneruje i odnawia moje zniszczone, przesuszone dłonie. Nie umiem sprzątać w rękawiczkach, a silne środki czystości i detergenty, na które jestem uczulona co rusz powodują alergie, wysypki, i rany na dłoniach. Tylko ten krem przynosi ukojenie. Ma świetną konsystencję. Jest bezzapachowy. Nie jest tłusty. Szybko się wchłania. Opakowanie jest bardzo poręczne. Produkt jest wydajny. Cena też jest wielkim plusem. W SuperPharm kupowałam go po 10 zł na promocji. Przy regularnym stosowaniu dłonie są silnie nawilżone, bardzo gładkie i miękkie. Jest to idealny krem na dzień, na noc jednak stosuję inny, który zostawia mi tłustą wartswę, której w ciągu dnia na dłoniach nie lubię. Co jest dla mnie największa zaletą tego produktu jak i innych tej marki, że mnie nie uczula. 

Moje przyjaciółki podbierały go ode mnie i jak do moich zniszczonych dłoni jest świetny, tak przy ich zdrowych, gładkich dłoniach ten krem się nie sprawdza. Ślizga się i jest jakby bezużyteczny. Jest to produkt widocznie dość apteczny, jak lekarstwo i na zdrowej skórze efektow nie ma.