czwartek, 1 stycznia 2015

805 ===> 3 Urodziny Bloga !!!




Kochani, dziś wybiło 3 lata odkąd napisałam dla Was pierwszy post. Gdy pojawi się ten, pewnie wielu z Was, tak samo jak ja, będzie się bawić wśród przyjaciół na imprezach sylwestrowych. 
Nie zliczę osób, którym bym chciała podziękować za te 3 lata pomocy, wsparcia, wiary we mnie i w to co robię. Szczególnie moim rodzicom oraz przyjaciołom: Emi, Kasi, Marii, Ewelinie bez których by nie było zdjęć, a tym samym postów. 
Specjalne podziękowania dla fotografów Ani Wilczyńskiej oraz Roberta Barana, którzy pokazali mi inny wymiar zdjęć i nauczyli doceniać jak ważną wagę ma jakość podania. 

Podziękowania należą się Jackowi z Fabryki Świec Light, Agacie z Galerii Piękności,  Martom z Homedelight i Loompex.com.pl, Kamili z kamaciuch.pl, Agnieszce z AgnesArt, Gosi z małgorzatamaier,  zaprzyjaźniomym blogerom; Izie z lubieczern, Martynie z Tynkaaa, Monice z mojezyciemojarzeczywistosc, Ani z  Fashionable, Ani z Nie jestem modna, Asi z Ashplumplum, Michałowi z TwojeŹrodłoUrody, Ewie z Kayenn, Asi z Plantofelek, Marcie z Modenfer, Nabilowi z NabilUnity, Justynie z J. na Leśno-Marchewkowej, Patce z Ptysia za życzliwość, przyjaźń, wsparcie i za to że są :) 

A przede wszystkim podziękowania należą się Wam, czytelnikom, fanom i widzom. Dzięki Wam blog przez te 3 lata ma prawie 6 milionów wyświetleń. To ogromny sukces. Bez Was tego by nie było.

D Z I Ę K U J Ę !!!!!!!

WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU !!!


Poniższe zdjęcia robiła moja mama moja lustrzanką, dodatkowe zdjęcia robione przez tatę, jego aparatem pojawią się na fanpage (tu po prostu by było ich za dużo). 

Mam na sobie:
Kurtka/winter coat: Butik 
Sukienka/dress: Papaya via loompex.com.pl 12,00
Narzutka: NN via kamaciuch.pl 20,00
Skórzana torebka/ leather bag: sklep-torebki.pl
Pasek/belt: Sheinside
Skórzane kozaki/leather boots: Chantal (z zeszłego roku) 
Okulary/glasses: Santino via Kodano.pl